individuali mankšta su redcord BIOFIRST klinikoje taikomos individualios programos bei grupinės kineziterapinės mankštos iki 3 asmenų.  REDCORD – tai pažangiausia Norvegijos mokslininkų sukurta treniruočių įranga, kuri:

  • stiprina raumenis.
  • padeda šalinti kaklo, stuburo, juosmens, sąnarių skausmus.
  • tinka reabilitacijai po patirto smegenų insulto.

Terapinės ir diagnostinės galimybės su „Redcord“ įranga

Nustatomas judesių sutrikimas, raumenų jėgos silpnumas atliekant pratimus uždaroje ir atviroje kinetinėje grandinėje.Tikslas – diagnozuoti, taip vadinamas „silpnąsiąs vietas“, t.y. raumenis, kartu su kitais raumenimis antagonistais atliekančius tam tikrą funkciją ( pvz. liemens lenkimas ), kurie yra per silpni, todėl dažnai pertempiami stipresnių raumenų, kas sąlygoja miofascijinių skausmų atsiradimą. Pacientas testuojamas, atliekant laipsniškai sunkėjančius pratimus uždaroje kinetinėje grandinėje. Krūvis didinamas iki ribos, kai pacientas negali atlikti pratimo taisyklingai, ar jaučia skausmą. Pažeidimas, raumens silpnumas diagnozuojamas, jei pacientas negali atlikti pratimo su palyginti mažu krūviu ar, atliekant pratimą, stebima dešinės ir kairės kūno pusės raumenų jėgos asimetrija. Po to lokalizacija tikslinama atliekant pratimus atviroje kinetinėje grandinėje. Naudojant Redcord sistemą galima taip pat diagnozuoti stuburo slankstelių paslankumą, nestabilumą, sąnarių mobilumą.

„Redcord“ įrangos privalumai

  • Teigiami rezultatai gaunami jau po 4—6 treniruočių.
  • REDCORD pranoksta terapiją vandenyje ir yra ypatinga, tuo, kad aktyvūs ir pasyvūs judesiai gali būti atliekami horizontalioje arba vertikalioje padėtyje be jokių trikdžių, panaudojant ,,laisvų rankų“ principą, kai tam tikra kūno dalis pakabinama ant virvių, pašalinant gravitacinės jėgos poveikį.
  • Su REDCORD greitai pastebimas rezultatas, kai reikia sugrąžinti sumažėjusią judesių amplitudę, atkurti raumenų jėgą, lavinti koordinaciją.
  • Aktyvūs ir pasyvūs judesiai gali būti atliekami horizontalioje, nuožulnioje, vertikalioje plokštumose.
  • Atliekant pratimus atviroje ir uždaroje kinetinėje grandinėje, laipsniškai didinant krūvį, galima įvertinti mioskeletinės sistemos funcinę būklę: diagnozuoti raumenų grupių „silpnąsiąs vietas“, galinčias tapti dažnai pasitaikančio miofascijinio skausmo priežastimi, tiriant stuburą galima diagnozuoti slankstelių paslankumą, nestabilumą, o tiriant sąnarius jų mobilumą.
  • Panaudojant kompiuterines programas, sudaromi gydomųjų pratimų kompleksai, skirti tiek individualiam naudojimui, tiek grupiniams užsiėmimams.
  • REDCORD tinka suaugusiems ir vaikams.

Istorija

Pirmasis panašaus pobūdžio prietaisą „Schlingentisch“ ( diržinis stalas ) prieš II Pasaulinį karą sukūrė vokiečių profesorius Thomsenas. Karo metu šis prietaisas buvo taikomas sužeistų kareivių reabilitacijai.Vėliau anglas Guthrie-Smith šį gydymo metodą pritaikė sergančiųjų poliomielitu gydymui. Norvegijoje šis metodas taikomas nuo 1960 metų, gydant peties ir klubo sąnarių ligas. Norvegas Käre Mosberg sukūrė dabar naudojamo prietaiso prototipą gydyti savo nugaros skausmus. Patento teisės tolesniam idėjos plėtojimui, gamybai ir marketingui buvo perduotos Petter, Grete ir Tore Planke, įkūrusiems 1991 metais firmą „Nordisk Terapi AS“ Kilsunde.1999 metais S-E-T koncepsija buvo galutinai sukurta. Šiandien daugiau nei 90 proc. Norvegijos kineziterapeutų savo darbe naudoja Redcord įrangą. S-E-T metodika taikoma daugelyje Europos valstybių, Japonijoje, Korėjoje. Praktika patvirtino plačias šios metodikos pritaikymo galimybes naudojant Redcord įrangą, o šiuo metu keturiose Europos valstybėse vyksta randomizuotos, multicentrinės studijos dėl šios metodikos efektyvumo gydant lėtinius juosmens skausmus.Tikimės, kad netrukus šis metodas taps taip pat populiarus ir Lietuvoje. Šiuo metu jau 4 Lietuvos specialistai yra baigę kelių pakopų kursus Norvegijoje.

REDCORD terapijos:

Atpalaidavimo pratimai

Atpalaidavimo pratimai. Raumenų relaksacija pasiekiama fiksavus kūną ar kūno segmentą (pvz. galūnę ), tuo būdu pašalinant gravitacinę jėgą ir lėtai atliekant įvairių krypčių nedidelės amplitudės judesius. Pacientai jaučia malonų raumenų atsipalaidavimą. Ypač tinka kaklo ir juosmens sričiai. Atsipalaidavimo pratimai gali būti atliekami prieš ir po gydymo procedūrų.

Sąnarių judesių amplitudės (mobilumo) didinimas

Sąnarių judesių amplitudės (mobilumo ) didinimas .Daugelio susirgimų (trauma, galūnės imobilizacija, uždegiminis ar degeneracinis procesas sąnaryje, galūnių parezės po persirgto insulto ir t.t. ) pasekoje vystosi raumenų silpnumas, atrofija, mažėja sąnario judesių amplitudė, ilgainiui išryškėja sąnarių, minkštųjų audinių, raumenų kontraktūros. Taikant Redcord slankiojančių virvių sistemą, eliminavus gravitacijos jėgas, kineziterapeutas nenaudodamas didelės fizinės jėgos gali atlikti norimos krypties sąnario judesius, palaipsniui didindamas judesių amplitudę.

Tempimo pratimai

Tempimo pratimai dažniausiai taikomi kaklinei ir juosmeninei stuburo daliai prieš tai atlikus raumenų atpalaidavimo pratimus. Tikslas – tempiant išilgine ašimi, atitolinti slankstelius – padidėja tarpslankstelinio tarpo erdvė, sumažėja disko spaudimas į išilginius stuburo raiščius, padidėja tarpslankstelinės angos diametras. Tempimas juosmens srityje gali būti atliekamas pacientui pakibus rankomis ant Redcord virvės, pastačius kojas ant grindų. Lėtai lenkiant kojas per kelius ir perkeliant kūno svorį ant rankų sukeliamas tempimo efektas. Tempimo pratimai gali būti atliekami kaklo, pečių juostos, klubų srityse, bet čia aktyviai turi dalyvauti kineziterapeutas.

Pratimai sąnarius stabilizuojančių raumenų lavinimui

Pratimai sąnarius stabilizuojančių raumenų lavinimui. Paskutinių studijų duomenimis yra išskiriamos stabilizuojančių „vietinių“ raumenų grupės, išsidėsčiusios proksimaliau sąnario ir sudarytos daugiausiai iš stambiųjų toninių raumeninių skaidulų. Šie raumenys stabilizuoja distalinį segmentą, kai visa raumenų agonistų „global“ grupė atlieka judesį. Kaip pavyzdys gali būti peties rotatorių manžetė stabilizuojanti peties sąnarį ar juosmeninę stuburo dalį stabilizuojantys m transversus abdominis ir m. multifidus. S-E-T metodika apima specialią laipsnišką pratimų programą skirtą stabilizuojančių raumenų lavinimui. Pradžioje atliekami mažesnio intensyvumo izometriniai pratimai skirti šiems raumenims, vėliau palaipsniui įtraukiami visi kiti raumenys agonistai, taip kartu stiprinama stabilizuojanti ir dinaminė funkcijos.

Raumenų jėgos ir ištvermės lavinimas

Raumenų jėgos ir ištvermės lavinimas. Sustiprinus stabilizuojančius raumenis, palaipsniui pradedamas visos raumenų agonistų grupės stiprinimas, atliekant pratimus uždaroje ir atviroje kinetinėje grandinėje. Pratimai atviroje kinetinėje grandinėje atliekami, kai distalinis kūno segmentas yra laisvas, nefiksuotas (pvz. kelio tiesimas sėdint). Šiuo atveju lavinami raumenys agonistai, sinergistai. Atliekant pratimus uždaroje kinetinėje grandinėje, kai distalinis kūno segmentas yra fiksuotas (pvz. pritupimai iš stovimos padėties), lavinami raumenys agonistai, sinergistai ir antagonistai. Didinant raumens jėgą, atliekami pratimai, naudojant įvairių sunkumų svarsčius, tvirtinamus prie virvių – 3-4 serijos su 5-6 pakartojimais, su 1-2 minučių pertrauka tarp pakartojimų. Lavinant raumens ištvermę atliekami pratimai su nedideliais svoriais – 3-4 serijos su 30-50 pakartojimų.

Judesių koordinacijos (sensomotorinės funkcijos) lavinimas

Judesių koordinacijos (sensomotorinės funkcijos) lavinimas. Koordinacinė sistema užtikrina koordinuotą, tikslų judesių atlikimą. Daugelis studijų rodo, kad lėtinis sąnarių ar stuburo skausmas pablogina sensomotorines funkcijas, sumažėja tos srities, segmento stabilumas. S-E-T metodikoje skiriamas didelis dėmesys šių funkcijų lavinimui. Kaip pagalbinė priemonė naudojami poroloniniai-guminiai kilimėliai, balansuojančios lentos ir kt.

Kardiovaskulinės sistemos stiprinimas

Kardiovaskulinės sistemos stiprinimas. Šiam tikslui skirti dinaminiai pratimai, ilgą laiką aktyvuojantys stambiąsias raumenų grupes (bėgimas, plaukimas, ėjimas). Naudojant „Redcord“ įrangą, kardiovaskulinę sistemą taip pat galima stiprinti. Tuo tikslu atliekami palyginti nesudėtingi pratimai didesniu greičiu tam tikrais inervalais, tarp kurių daromos pertraukos. Kaip pagalbinės priemonės gali būti naudojami portatyviniai laipteliai „steperiai“.

S-E-T metodas

S-E-T (angl. Sling Exercises Therapy ) – tai nauja koncepcija reabilitacijoje, kuri išvystyta ir pagrįsta pastarojo dešimtmečio mokslinių tyrinėjimų rezultatais Norvegijoje. Tai sistematizuotas Redcord įrangos pritaikymas įvairiems sporto treniruočių ir reabilitacijos tikslams.

S-E-T metodika apjungia įvairų skaičių treniruočių skirtų griaučių – raumenų sistemos lavinimui, atliekant pasyvius ir aktyvius pratimus uždaroje ir atviroje kinetinėje grandinėje, siekiant užtikrinti gerą organizmo funkcinę būklę. Pratimai atliekami su Redcord įranga, padedančia šią koncepsiją įgyvendinti praktikoje, panaudojant kūno, ar kūno dalies kybojimo efektą. Kai treniruojatės su Redcord pagal S – E – T koncepsiją, jūs efektyviai stiprinate jėgą, sąnarių stabilumą ir viso jūsų kūno raumenų kontrolę.

  • Individuali kineziterapinė mankšta su REDCORD treniruokliu – 1 kartas

    24 €
  • Individuali kineziterapinė mankšta su REDCORD treniruokliu – 10 kartų

    200 €
  • REDCORD tempimas, trukmė apie 20min.

    15 €

Šiame kainoraštyje nurodytos kainos yra informacinio pobūdžio.
Klinika pasilieka teisę be atskiro įspėjimo keisti paslaugų kainas, teikti naujas paslaugas arba nebeteikti kai kurių paslaugų.